datum: 17. julij 2018 avtor: Alenka Žumbar Klopčič

Slovenski Sleepy Bottle v Londonu v družbi svetovno znanih blagovnih znamk

Slovenski start-up Sleepy Bottle - eden od start-upov ABC pospeševalnika -, ki svojo globalno zgodbo ustvarja tudi v sodelovanju z Exertisom, vodilnim britanskim distributerjem tehnoloških naprav, in investitorjem Andyjem Baynesom, nekdanji vodilnim pri podjetjih Apple, Nest in Google, je svoj produkt nedavno lansiral na globalni trg in se predstavil v družbi svetovno znanih blagovnih znamk, kot so Smeg, Bang & Olufsen, Fender in drugih. Z edinstvenim produktom za mlade starše se je doma predstavil že lani, na nedavnem dogodku PR agencije Little Red Rooster v Londonu pa je pritegnil še pozornost več kot dvesto novinarjev in dopisnikov z Otoka.





Vnesi prispevek

V uredništvu Energija doma smo prepričani, da naši bralci in člani razpolagajo z obširnim znanjem in vedenjem o energetski učinkovitosti in obnovljivih virih energije. Vabimo vas, da delite svoje znanje, izkušnje in informacije z nami in pomagate tistim, ki iščejo prave informacije ali pa le zanimive članke. Vpišite svoje vsebine in soustvarjajte energijsko odgovorno skupnost!
vnesi prispevek

Sleepy Bottle je zgodba, ki jo zadnja tri leta s 14-člansko ekipo pišeta Rok Colarič in Lenart Grkman z mislijo na mlade starše, ki jim noči krati priprava adaptiranega mleka za njihove dojenčke in malčke. Ko je potencial produkta prepoznal tudi nekdanji vodilni pri podjetjih Apple, Nest in Google, investitor v inovacije in start-upe ter eden od mentorjev ABC pospeševalnika Andy Baynes in v podjetje tudi investiral, se je Sleepy Bottlu odprla pot do ključnega partnerja v tujini, družbe Exertis, ki sodeluje z več kot 750 globalnimi tehnološkimi blagovnimi znamkami in je samo lani ustvarila 3,5 milijarde evrov prihodkov.

Rok Colaric predstavlja izdelek medijskim predstavOdkar je ekipa idejo o inovativni steklenički, ki omogoča pripravo svežega, toplega, adaptiranega mleka v manj kot desetih sekundah, prvič predstavila slovenski javnosti, je produkt izpopolnila in ga pripravila za prodajo. Čeprav bo na prodajnih policah čez okvirno mesec dni, v Exertisu ne dvomijo v njegov uspeh in pozitiven odziv prvih uporabnikov.

Velik interes je steklenička Sleepy Bottle nedavno požela tudi na promocijskem poletnem šovu v katedrali na londonski aveniji One Marylebone, kjer je britanska PR agencija Little Red Rooster gostila več kot dvesto predstavnikov medijev z vsega sveta. Slovenska inovativna steklenička je tako prvič stala v družbi produktov svetovno znanih blagovnih znamk, kot so Smeg, Bang & Olufsen, Fender in drugih, ki sta jih ustanovitelja agencije Victoria Ruffy in Henry Griffiths zopet postavila v središče dizajna, tehnologije in mode. Griffiths je ob tem povedal, da je bil Sleepy Bottle s svojo rešitvijo za starševske probleme na dogodku agencije Little Red Rooster izjemno dobro sprejet in da si zato lahko obeta tudi dobro medijsko pokritost.  

Ekipa Sleepy Bottle je v Londonu dobila še dodatno potrditev, da ustvarja produkt, ki bo olajšal življenje tako domačim kot tujim uporabnikom. Kot je povedal ustanovitelj in direktor Rok Colarič, so v ekipi z veseljem sprejeli povabilo na PR dogodek Little Red Rooster. »O čem takem smo do sedaj lahko le sanjali, saj predstaviti se na dogodku, ki se ga za predstavitev novih, inovativnih produktov poslužujejo tudi sloveče blagovne znamke, res ni kar tako. Potrditev, da smo z našim izdelkom na pravem mestu, pa smo zares dobili, ko so do nas pristopili uredniki, producenti in novinarji medijskih hiš, kot so iTV, Good Housekeeping, the Sun, T3 in podobni. V Sleepy Bottlu se zavedamo, da je takšen dogodek velika odskočna deska za vstop na globalni trg.«